torstai 25. heinäkuuta 2013

Tunnustus

No vau, aivan loistava Rynttyliisa antoi mun blogille tunnustuksen. 
Vähänks siistiiii! Kiitos :) 
Ja tää on vieläpä oikein kiva tunnustus, kun mun tarvii vain jatkaa sitä eteenpäin viidelle kivalle blogille. Eli ei tällä kertaa tarvii vastailla kysymyksiin, niissä olen ollut ihan kamalan laiska, nolottaa :(



Sit lähtee: 

Ei mittään kummempaa - Onneksi löysin tämän! Täällä on niin hyvän mielen juttuja ja jotenkin hassulla tavalla tämä helpottaa mun ikävää erästä rakasta ystävää kohtaa, kun hän puhuu juuri noin :) 

Handmade by Heini - Koruja, ihania esineitä, elämää vanhassa hirsitalossa. Suurella sytämmellä <3

Ruokokerttunen - Tässä blogissa on saanut seurata taloprojektin valmistumista. Mukana myös sisustusta ja herkkuruokia :P

Ilolla tehty - Ilolla seuraan näitä ompeluksia, jotka on höystettynä ihan mielettömillä jutuilla. Tän bloggaajan on oltava iiiihan huippu tyyppi ;)

Hattaralandia - Täällä sisustetaan suloisesti, kierrellään kirppareita, tuunaillaan ja värkkäillään. Tykkään!!


Mielettömän ihania blogejahan on kyllä netti pullollaan! 

Se ois kohta viikonloppu, pitäkää kivvaa :)

4 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta tunnustuksesta! ♥ Melutalon rakkaat kakarat on vierailleet jo mun unissa, joten se on ihan selvä merkki siitä että kylään pitäis päästä pian!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta, punastuin luettuani tekstisi. Palaan tunnustukseen loman jälkeen 💙.

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta!
    Tuosta listasta löytyikin minulle ihan uusia blogeja, joihin täytyy tutustua oikein ajan kanssa.

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä vaan, näyttääkin pysyvän tunnustus suvussa kun laitoit sen eteen päin pikkuserkkuni blogiin. :-)

    VastaaPoista