sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Lempparipaikka

Minä lahopää ihan unohdin erään mukavan haasteen, jonka sain Oranssin omenan blogista. 
Noniin, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 
Tämä olikin mukava haaste; tarkoituksena siis kuvata oma lempipaikka kotona. 
Samalla tämä oli mulle myös aika hankala juttu. Nimittäin mulla ei kotona kyllä paljon muuta oo kuin lempipaikkoja :) Olohuone on tietystikkin kodin sydän ja se paikka, jossa eniten tapahtuu. Tykkään kamalasti meijän keittiöstä, koska ruuanlaitto ja leivonta on mun suosikkipuuhia. Työhuone on ihana ja sinne on aina yhtä inspiroivaa astua. Valitsin nyt tällä kertaa kuitenkin meijän vinttikamarin <3 


Nämä kuvat on jo aikaa sitten otettu ja näen näissä nyt vaan niitä asioita, joita tuolla on tarkoitus muuttaa. Ei mitään suurempaa, mutta monet sisustusratkaisut on vaan odottanut toteuttamistaan. 

Mutta vinttikamarissa on niin leppoisa tunnelma. Aika tuntuu pysähtyvän kun sinne menee. Se on pidetty sellasena elektroniikkavapaana alueena. Ei telkkaria eikä tietokonetta sinne. 
Siellä monesti lueskelen kiikkustuolissa tai lasten kanssa köllötellään ja luetaan.



Mää en nyt haasta erikseen ketään. Vaan kaikki ketkä haluaa, voi tehdä tän :) 
Kiva olis lukea muidenkin lempipaikoista!


Täällä mieli lepää! :)

2 kommenttia:

  1. Kelpais hyvinki mulle kans tommonen lempipaikka. :-)
    Mulla on sulle haaste! Hirveen pitkä, älä oo niin hullu ko mää ja ota sitä vastaan. :-D

    VastaaPoista
  2. Mää tulin myös haastamaan sua! :D
    http://byheini.blogspot.fi/2013/09/mun-eka-sisustushaaste.html

    Minäki haluaisin joskus tulla teijän vinttiin päiväunille ja kuuntelemaan satuja! Joku muu joutuis kyllä lukemaan ne, kun ite nukahtaisin kesken kirjan ;)

    VastaaPoista