perjantai 18. huhtikuuta 2014

Aurinkoa


Meijän pääsiäistunnelmia kuvin :) 
Viimeviikonloppuna askarreltiin vitsoja ja käytiin virpomassa. 
Eilen, ensimmäisenä pääsiäispyhänä, huolehditiin siitä, että syötyä ja herkuteltua tuli taatusti kunnolla :) Kokoonnuttiin isolla porukalla syömään ja nähtiin sukulaisia. 
Tänään suunnataan toiseen paikkaan syömään ja huomenna saadaan ruokavieraita kotiin, vitsit että mä tykkään näistä pitkistä pyhistä. Kerkee tehdä kaikkea mukavaa!






Ja hei! Vihdoin mun 28 x kakku-projekti sai jatkoa. Mun kakkukirja oli tovin hukassa, mutta olinkin lainannut sitä äitille. Eilen menimme syömään minun kotiin ja sovittiin, että äiti laittaa ruuat ja me tuodaan jälkkärit tullessamme. Tein persikka-mangorahkaa jälkkäriksi. Ja kahville Rocky road-suklaata ja tuo herkullinen Kahvi-saksanpähkinäkakku. 
Kakkupohjassa on käytetty kahvia ja paahdettuja saksanpähkinöitä, pohjasta tuli tosi maukas ja sellainen mukavan kuohkea. 
Täytteenä ja kuorrutteena on sitten kahvilla ja kermaliköörillä höystetty kreemi. 
Olipas aika onnistunut kakku!







Tänään maalataan munia ja napostellaan suklaamunia enemmän kuin laki sallii :)

3 kommenttia:

  1. Niin ihania kuvia taas, tunnelma kohdallaan ja nam, mitä herkkuja!
    Ihanainen pääsiäinen jatkukoon!

    VastaaPoista
  2. Ihania pääsiäistunnelmia! Minua harmittaa kovin, etten muistanut kaupasta ostaa kakkutarpeita. Vesi kyllä herahtaa kielelle katsellessa näitä herkkuja!

    VastaaPoista